Office Manager hos MVI

Publiceringsdatum: 2024-07-10

Vill du arbeta inom administration, ekonomi, juridik-branschen? Adecco Sweden AB är på jakt efter en skicklig sekreterare och du kan vara rätt person för jobbet. Detta är ett jobb på heltid där Adecco Sweden AB letar efter någon under tills vidare.

Denna position är tillgänglig i Stockholm. Adecco Sweden AB har just nu en ledig tjänst som sekreterare. Om du vill ta din karriär till nästa nivå, ta en titt på deras jobbannons och se om jobbet passar dig! Söker du efter en spännande karriär som sekreterare? Sök jobbet hos Adecco Sweden AB senast fredag den nionde augusti 2024 och bli en del av deras team.


Jobbannons

Vi söker efter en administrativ servicestjärna som ser lösningar och proaktivt arbetar för en välfungerande vardag på kontoret med syfte att skapa trivsel. 

Som Office Manager är du den viktigaste funktionen när det kommer till att ha ordning och reda på kontoret. Du ser till att besökare känner sig sedda och välkomnande samt supporterar ditt team med administrativa uppgifter. 

Kontoret som ligger centralt vid Engelbrektsplan bjuder på en varierad vardag då du ena dagen planerar och koordinerar möten och konferenser och andra dagen assisterar en partner med administration. Arbetstiderna som Office Manager är helgfria vardagar 08:30-17:30. Arbetet sker fysiskt på kontoret. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Ansvarig över kontorsmiljö och eventuella inköp som berör kontoret
  • Assisterar kollegor löpande med bokningar och enklare administration
  • Koordinerar evenemang, möten, personalevent och konferenser
  • Ta emot inkommande samtal, hanterar post och säkerställer att information förmedlas vidare till partners
  • Ta emot besökare och skapa trivsel genom god service samt ser till att samtliga utrymmen på kontoret är städade och organiserade 
  • Hanterar utskick och inbjudningar 
  • Daglig kontakt med finansiella instanser som rådgivare, advokater, institut och myndigheter

Om dig

Vi söker dig som långsiktigt vill arbeta med en serviceinriktad kontorstjänst där du på daglig basis får ansvara för trivsel och support till MVI besökare och kollegor. Du kommer att arbeta tillsammans med ett mindre team som stundvis är ute hos bolagen. Därför ser vi gärna att du kan arbeta självständigt.

Som person är du initiativtagande och samvetsgrann, det går att lita på att du slutför dina arbetsuppgifter. Du ställer frågor om det är något du inte förstår och du söker efter nya vägar för att förenkla ditt arbete och lära dig mer om verksamheten för att utveckla tjänsten på sikt. Vi tror att du som söker denna tjänst har en bakgrund inom administration eller service och besöksnäringen. 

Viktigt för tjänsten är:

  • God datorvana (Office365)
  • Kan uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
  • Har en servicebakgrund 

MVI 

Våra grundare har arbetat ihop i tjugo år och har startat och utvecklat flera företag tillsammans. De förstår hur mycket passion, energi, tid, risk och uthållighet som behövs, hur ensamt det kan kännas och hur mycket som står på spel. Vi vet också att tillväxt handlar om så mycket mer än slutresultatet. Det är ett sätt att vara och tänka som gör att du kan se möjligheter och väljer att agera. Det handlar också om att skapa utrymme för människor att utforska, växa och ge sitt bästa.

Läs mer på https://www.mvi.se/ 

Om ansökan

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Sara Höglund eller Anette Bergman. Sara.hoglund@adecco.se eller anette.bergman@adecco.se. 

Vi tar inte emot ansökningar via e-mail. I denna rekrytering förekommer personlighetstest, automtisk videointervju samt bakgrundskontroll med kreditupplysning och registerkontroll. Vi planerar att inleda intervjuarbetet under augusti, vänta därför inte med din ansökan! 

Välkommen med din ansökan!

Sökord

MVI, Office Manager, Administratör, Sekreterare, Assistent, Service, Kundtjänst, Investment, Stockholm, Jobb, Serviceorienterad

Om jobbet

Antal tjänster1
ArbetstidHeltid
FöretagsnamnAdecco Sweden AB
LönFast månads- vecko- eller timlön
OmfattningTills vidare
Organisationsnummer5564472677
Typ av anställningVanlig anställning
YrkeSekreterare
YrkesområdeAdministration, ekonomi, juridik

Ansökan

Adecco Sweden AB söker en person till denna tjänst som sekreterare med placerings i Stockholm. Om det låter intressant att arbeta som sekreterare hos Adecco Sweden AB skickar du in din ansökan senast 2024-08-09.

Källa: Arbetsförmedlingen

Relaterade jobb

Content Manager till växande företag i Göteborg

Academic Work Sweden AB söker en person till tjänsten som reklamassistent/reklamsekreterare i Göteborg.

2024-08-31

Mer info

Utvecklas inom IT och relationsskapande mötesbokning hos oss på Pinevision

Pinevision AB söker två personer till tjänsten som försäljningsassistent/säljadministratör i Gävle.

2024-08-15

Mer info

Medicinsk sekreterare, timvikarie

Capio Sverige AB söker en person till tjänsten som medicinsk sekreterare i Stenungsund.

2024-09-03

Mer info